Dolla - Berani


Dolla - Berani






Lyrics:

Dolla - Berani

Semalam dah berlalu
Masih gelap pilu, sinar pun keliru
Sepi memberitahu,
Semua salahku, ku percaya tipu

Tapi teman di bahuku,
Kata yang ku mampu,
Aku tak perlukan kamu
Coz I got my girls.

Baby baby, Aku tak peduli,
Walaupun apa yang kau beri, Ku lebih baik bersendiri
Baby baby berakhir di sini,
Sudah aku berdiam diri, Kini ku berani

Baby baby (ooh-oh) Aku berani
Baby baby (ooh-oh) Aku berani

Sememangnya ku tahu,
Cinta kita layu, tapi ku membisu
Seketika ku rindu,
Perasaan sayu, tak diendahkan mu

Tapi teman di bahuku,
Kata yang ku mampu,
Aku tak perlukan kamu
Coz I got my girls.

Baby baby, Aku tak peduli,
Walaupun apa yang kau beri, Ku lebih baik bersendiri
Baby baby berakhir di sini,
Sudah aku berdiam diri, Kini ku berani

Baby baby (ooh-oh) Aku berani
Baby baby (ooh-oh) Aku berani

Lihat ke hadapan,
yang luas pemandangan, Terangnya, Cahaya
Tak kira apa saja, Kasih masih ada, Bersama
Coz I got my girls

Baby baby, Aku tak peduli,
Walaupun apa yang kau beri, Ku lebih baik bersendiri
Baby baby berakhir di sini,
Sudah aku berdiam diri, Kini ku berani

Baby baby (ooh-oh) Aku berani
Baby baby (ooh-oh) Aku berani

Baby baby berakhir di sini,

Sudah aku berdiam diri, Kini ku berani

Post a Comment

Previous Post Next Post

Advertisement